You are everything I want, everything i need ♥

Hej på er! idag har det varit en så himla bra dag, sol, superduktig ponny och massor med skratt!
När jag var framme i stallet så hälsade jag på min älskade Dusty,
sen gick jag in i stallet för att packa hö och göra krafften, pratade med Cassandra också, sen kom Maja! Vi hade så roligt, vi skrattade och gjorde lite saker haha :D Oj! Nu lät jag mystiskt haha, men roligt hade vi! Sen gick jag och Maja ut i hagen för att hämta pållarna så vi borstade och sen satte vi på sadel och träns, sen ut!
Vi red i 1,5 timme så SJUKT kul hade vi! Vi red först till wittvång, travrakan. På travrakan så galopperade vi, Dusty var lugn och jätteduktig! Sen skrittade vi hem till mig, då fick dom varsitt äpple! Gott sa dom :D Sen skrttade vi vidare hemmåt i en lövskog eller vad det heter men i alla fall när vi red där så ser vi en stig dom det är lite småstockar på som vi vart jättetaggade på att trava över, så det gjorde vi och shit vad roligt det var! Dusty hade öronen frammåt hela tiden ♥
Sen när vi hade skrattat klart och hoppat klart så skrittade vi hem igen, red in på en grusväg och fortsatte skritta men en bit in på vägen så travade vi lite och hon kändes riktigt fin!
Sen skrittade vi en bit och red upp på ett fält där vi galopperade lite igen, Dusty tyckte det var svinroligt! Sen skrittade vi hem igen. Så mycket skritt lite trav lite galopp, SUPER roligt hade vi verkligen det var så himla härligt!
Min fina ♥ kolla inte på mig, hehe..

När vi var i stallet så tog jag av henne allt och spolade av henne lite smått, sen ut i hagen och då mockade jag skrattade med Maja och gjorde lite andra saker, sen pussade jag godnatt på min fina älskling sen cyklade jag hem med min fina galning, skratt blev det, shit vad bra du är Maja!

Min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

vad söta ni är!:D

2012-05-24 @ 17:52:30
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0