BATES INNOVA

Jag har fått lite frågor om min dressyrsadel, vad det är för märke osv. Det är en Bates Innova som jag har! Den jag har är med stora stöd, väldigt stora stöd! Men det finns en med mindre stöd också som verkar väldigt skön den med! Det som är bra med den här sadel är att man kan byta bomvidd och att det är cair system i den. Cair-systemet menas att det är luft i kuddarna tror jag, googlade på det och då stog det det men jag har ingen aning annars, haha! Dom är väldigt dyra men eftersom man kan byta bomvidd m.m så är den värd alla pengar, så slipper man köpa en helt ny sadel om hästen skulle ändra sig, smart va? :D För ett år sen ganska exakt så ändrade sig Dusty väldigt mycket i kroppen så den här sadeln är prima på Dusty, vi är väldigt nöjda med nåran! En ny sån här sadel kostar runt 24 000 :-, begagnade ligger runt 10 000 :-. 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessikaa - FOTO

vilken fin blogg du har, och super snygg häst! :)

Svar: Åh, tack så jättejättemycket! :D
Amanda

2012-11-18 @ 18:08:07
URL: http://pphotographer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0