Dagens planer

Såhär kommer resten av dagen att se ut! Har lite att göra så tänkte att det blev lättast att jag la upp ett litet ''schema'' här!
14.30-14.55 = Läsa
15.00-17.00 = Kolla på världscupen, blogga för veckan
17.00-17.20 = Dammsuga rummet
17.25-jag orkar = Läsa så mycket jag kan

Såhär kommer min söndag att se ut, stalldagen har varit så mysig! Dusty var sjukligt fin och ja, jag är grymt glad! Det enda som tar kål på mig är att jag ska läsa ut en bok på 320 sidor och jag är på 98, hehe. Det ska jag göra tills imorgon så jag har lite att läsa nu ;) Men nu ska jag läsa, ha det bra så ses vi senare!
Lyssna på låten, grym!
 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Älskar låten! :) Fin blogg du har! Gör du bloglovin'byten? Kramar!

Svar: Jag med! Åh, tack :D Jajjamen! Vill du göra ett? :D
Amanda

2012-11-04 @ 16:46:23
URL: http://therescue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0