Dagens Ridpass, 27 November 2012 [Dusty♥]

Hej! Idag har det ju snöat sjukt mycket men jag tyckte det skulle bli jättemysigt att rida ut men det snöade lite mer än vad jag trodde.. När jag tog in Dusty skakade hon för hon var så kall så jag satte på henne massor av täcken så hon skulle bli varm igen, mitt hjärta ♥ Så jag tänkte att det är ingen idé att sätta på sadeln, vill hellre att hon håller värmen så jag red barbacka idag igen, haha! Det gick inte så bra, när jag hade skrittat upp på vägen så såg jag absolut ingenting och Dusty gick på tvären och ville inte alls ha någon snö på sig och jag kan verkligen förstå hennes beteénde för jag ville inte heller rida där, så jag skrittade hem igen och det var som att hon fick lite panik av snön för det var så mycket, men vi skrittade hem igen men eftersom jag bara hade ridit i typ 10 minuter så gick jag in på banan för att jobba henne lite i skritten, och hon var faktiskt riktigt fin! Travade några steg och hon var loss och riktigt fin faktiskt dock så var hon spänd i kroppen av all snö och var lite skraj men hon skötte sig bra ändå, hon var så himla söt i stallet sen, världens bästa ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0