Dressyrkurs dag 2

Tjena! Idag vad det andra dressyrkurs-dagen för Charles Jonsson, idag tyckte jag att det också gick bra, i slutet var hon sjukt fin! Idag var det lite mer tävlingsform och sånna saker, vi gjorde allt ifrån öppnor på spåret och på volt, slutor på volt i både trav och galopp. Vi galopperade även på spåret och gjorde övergångar till skritt i mitten av spåret och sen galopp igen, funkade väl sådär. Hon var mot i handen och saktade inte av riktigt som jag ville och galoppfattningarna var väl sådär - Galoppen i sej kändes inte sådär superbra men helt okej! Traven var desto bättre! I början var hon lite seg men ju mer tiden gick så blev hon mycket mer kvick med lite hjälp av Charles, då var hon riktigt fin! Kvick och fin i formen, ibland så hängde hon sig lite i munnen men då försökte jag var snabb och rätta till det fort, hon fick verkligen jobba men ack så fin hon blev! Travade av henne sen, är supernöjd med det på slutet, världens bästaste, finaste ponny ♥
åh, min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Molin

Nu är veckansblogg vinnare uppe på bloggen, kika in och se om det blev du! // Ellen http://resultoflove.blogg.se/2012/november/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

2012-11-18 @ 19:39:13
URL: http://resultoflove.blogg.se
Postat av: Linnéa

Superduper fina bilder!! :-D

Svar: Åh, tack :D
Amanda

2012-11-19 @ 13:05:06
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0