Every teardrop is a waterfall

Tjenamors! Idag red jag en sväng på banan, det vart mörkt så vi rider ut imorgon :) Red barbacka, så mysigt var det! Det känns också som att jag kommer åt henne lite bättre när jag rider barbacka. I alla fall så skrittade jag fram som jag brukar, kortade sedan tyglarna och började jobba henne. Hon tog stora fina kliv i skritten, hon kändes riktigt fin stundtals. Ibland kändes det som att hon kröp lite bakom lod vilket så försökte få fram nosen och jag lyckades faktiskt ganska bra tycker jag! Började trava när det kändes väldigt bra, hon var riktigt fin i traven! Försökte ha den ganska kort. Formen var riktigt maffig, det var lite klurigare i högervarvet men vi kämpade på och det blev bättre och bättre, det kom och gick lite. Tog en galopp också, det var lite svårt att känna eftersom jag inte kan sitta som jag brukar men hon kändes finfin! Det var i högervarvet som det var klurigt men vi ska kämpa vidare med det! Hon var suuuperfin idag, mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0