Little things

Idag var jag i stallet redan vid halv nio tiden, det var så mysigt att rida på morgonen! Red ut en sväng först, hon var väldigt pigg och blev lite ofokuserad  men ibland så kändes hon jättefin! När jag skulle rida hem så tänkte jag att jag jobbar henne hela tiden så hon kanske skulle bli lite avslappnad, tror jag hade lite fel haha! Så fort jag la på skänkeln så började hon trava så hon var pigg men hon var ändå väldigt fin i formen och jobbade på väldigt bra, hon vart alldeles löddrig i munnen! Men jag tänkte att jag joggar henne några varv på banan, jag kände på mig att hon skulle vara sådär grymt fin. Och det var hon, ville inte sluta rida, åh vad fin hon var! Balans, samlad, åh så fin! Men eftersom jag hade ridit ut i en halvtimme kanske och skulle vara på wittvång så kunde jag inte rida så länge men jag travade lite och tog en galopp, grymt fin! Så galt nöjd asså, hon levererar varje dag som går, blir så glad att arbeta med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0