The luckiest girl on the planet

Hej på er! Idag red jag på banan, skrittade fram henne som vanligt och började jobba henne sedan. Hon var väldigt mjuk och rörlig eller hur man ska förklara det. Gjorde lite volter och skänkelvikningar för att mjuk upp henne, ställde och böjde lite också, superfin var hon! Började trava när det kändes bra och då kom det där i högersidan, det är som att hon nästan sitter fast men jag red försökte rida igenom henne så gott som det gick, ibland var hon riktigt fin och då släppte allt men sen kom det tillbaka så det kom och gick lite så jag travade runt och väntade på henne, tillslut så släppte hon, sjukt fin blev hon då!
 
Skrittade några steg och travade igång henne sen igen och då satte jag mig ner, hade en kort trav på henne men jag ska börja med det nu och sedan när hon känns fin och jag har allt i ordning så ska jag öka på traven lite i alla fall så var hon väldigt fin! Gjorde lite serpentiner och skänkelvikningar, mjuk och väldigt fin var hon! Fattade galopp sen, jobbade mest på fyrkanspåret och på en 20m volt så hon skulle få galoppera av sig fast jag satt ner efter några varv så kände man att hon slappnade av mer och mer så när det kändes som bäst saktade jag av till trav och fattade ny galopp i andra varvet, galoppfattningen blev sååå bra! Hon var superfin i galoppen! Travade av henne sedan och då var hon loss, duktiga ponnybus ♥
Lång text idag igen, hihi!

Kommentarer
Postat av: Fanny jaensson

finisar :D<3

Svar: Amen tack dååå :D <3
Amanda

2012-11-14 @ 21:38:18
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0