Allt jag vill är att du ska må bra ♥

Hej på er! Idag när jag kom till stallet började jag med att mocka, lägga in nytt spån, lägga in maten och vattnet. Sen hämtade jag in min fina så hon fick äta lite! Det första hon gjorde när hon kom in i boxen var att hon tog en tugga av hösilaget och sen la hon sig och rulla i det nya spånet, sötan! Medans hon åt så gjorde jag rent hennes krubba, gjorde krafften och packade hö. Skurade rent mina gummistövlar och mina ridskor + att jag smörjde rent skorna så nu är dom skinande blanka! Tog ut Dusty på gången sen, borstade av henne och gosade massor ♥ Gick ut på banan sen, den var stenhård så jag gick bara några varv, kändes inte schysst mot henne nu när hon har tappat skon, men hon skötte sig så himla bra! När vi kom in igen plåstrade jag om henne och pussade godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0