Dressyrträningen 8 Oktober 2012

Dressyrträningen idag gick bra, hon kändes fin när jag red fram, något seg i munnen och för skänkeln, annars fin! När träningen började så var vi lite på volten först, det är något med högerersidan som jag aldrig får igenom, jag sitter och håller i innertygeln bara, det blir så fel alltihopa, jag måste ta tag i yttersidan nu för då blir hon såååå fin men jag tror jag ''glömmer bort'' det lite, sitter bara i innertygeln.. Så det måste jag jobba på! Det var vissa stunder som hon var sådär riktigt fin men jag hade verkligen inte ork till att rida ihop henne, det var så sent hehe, klagar på det.. ;) Närå, men jag hade verkligen inte ork :( Vi red igenom LB:2 två gånger också, jag var trött men Dusty skötte sig till viss del haha! Men jag är nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0