Hall of fame

Tjenare! Idag var Dusty såååå fin! Och jag red som jag brukar, grymt fin var hon! Det regnade ju men det hindrar inte oss ifrån att rida! I alla fall så skrittade jag fram som vanligt och sedan kortade jag på tyglarna och jobbade henne lite. Hon var fin, hon släppte till lite extra då och då. Gjorde halter och lite volter, när det kändes bra så började jag att trava henne i en lite lägre form. Plockade upp henne lite i formen sedan och gjorde ännu mer halter, ställde och böjde på henne lite och hon var riktigt fin! Jag kom ner i sadeln ordentligt så jag kunde driva, hon får så sjukt fin trav då! Satte mig ner sen och jisses vad fin hon var! Jag måste driva för att hon ska gå bra, det är verkligen så. I alla fall så red jag en del från programmet och gjorde ännu mer halter! Hon var riktigt riktigt fin! Galoppen var hon också fin i men hon började sakta av flera gånger, vet inte vad hon gjorde men aja, hon var fin i alla fall! Sen travade jag av henne, hon kändes priiima idag! :D Så galet nöjd :D Och nu står hon i boxen, flätad och klar med sin pyjamas på!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Underbart fin bild!!! :-)

2012-10-21 @ 13:19:13
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0