shines like a diamond

Dagens hoppträning för Niklas gick mindre bra en gång men annars riktigt bra! Den var en runda som bara var nejnej, jag hade ingen yttersida alls men sen gick det bra! När jag red fram var hon väldigt avslappnad och var finfin, tänkte heeeela tiden på yttersidan, kanonfin vart hon ju mer passet gick! Första galoppen var väl inte sådär jättebra men när hon hade kommit igång så var hon superfin där med! När vi hoppade kändes det också bra, ibland var det jag som la i backen och någon gång gick det lite fort så jag var tvungen att ta tag i henne lite men annars så var hon fin och bjöd verkligen på hindret. Det var någon gång som hon, ja jag vet inte vad hon gjorde men det blev också bra sen! Sista rundan var hon jättefin så jag är jättenöjd! :D Niklas sa att hon var j*vligt fin så det var skoj! ^^
Fina hoppeponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

Gör även blogglovin byten :)

2012-10-09 @ 22:13:16
URL: http://Cavallii.blogg.se
Postat av: Andrea

Hejsan, är hösten på bilden Dusty? Jag undrar om jag skulle kunna få ha henne som lufthäst på instagram, jag kan ta ett nej ;)

Svar: Hej! Jajjamen! Det är Dusty! Oj, jag vet inte riktigt vad det innebär, jag skickar iväg ett mail så kan vi prata mer där! :D
Amanda

2014-12-20 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0