This is how we do

Hej på er! Idag red jag på lite alla möjliga ställen, mamma hängde med och tog en massa fina höst-kort! I alla fall så red jag ut en sväng först, mot guttersboda. Stundtals var hon helt cool-lugn men ibland var hon lite stissig. Tänkte att jag kunde rida lite på fältet som är vid guttersboda men jag vet inte vad det var med henne, gick inte att rida och jag ville inte bråka med henne så vi red hem istället travade lite på vägen som är där och plötsligt blev hon jättefin! Så jag travade några längder och galopperade två gånger, superfin! Sen skrittade vi hem, men jag red lite på banan eftersom hon ändå hade väldigt mycket energi i sig så hon kanske skulle bli av med lite energi. Men på banan dör hon istället, haha! Red henne i låg och lång form i 20 minuter ungefär, hon var så himla mjuk, behöver inte hålla i henne knappt men somsagt så var hon ganska så seg men jag är ändå jättenöjd!
Här är bilderna från idag på migg hjärta ♥

världens vackraste ponny, fler bilder kommer imorrn ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Grann

Jättefina bilder!! <3

Svar: Åå tack :D <3
Amanda

2012-10-07 @ 22:06:18
URL: http://minilini.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Fina tjejer :* <33333333

Svar: Nawsii, tack cajsi :* <333333333333333
Amanda

2012-10-08 @ 10:42:28
URL: http://jenneforscajsa.blogg.se
Postat av: Vera

Fina bilder :D
Dusty är såå fin!

Svar: Åå, tack så himla mycket! :D <3
Amanda

2012-10-08 @ 12:22:54
URL: http://jagponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0