WE HAD A BAD DAY

Hej! Idag gick det inte så jättebra när jag red :/ Red till travrakan i alla fall, när jag red dit så stannade hon många gånger men gick sedan när jag la till skänkeln, sen stannade hon på stället som hon alltid stannar på men jag vet varför så det är inte så konstigt ^^ När hon backade något steg så fortsatte jag att backa henne, tror hon blev lite snopen faktiskt men hon gick sen! Kortade upp tyglarna då och jobbade henne då. fin var hon, mjuk och jag behövde knappt hålla i henne. Skulle trava i wittvångs alé och det var där det började, hon var så himla spänd och kom knappt frammåt kändes det som, hon var spänd resten av ritten sen.. :/ På travrakan var hon väldigt jobbig, ibland suuperfin men ibland inte alls rolig, hon hade öronen frammåt och var väldigt ofokuserad och spänd, tyvärr :/ Jag ville verkligen att det skulle gå bra, bara ta en länga i lättsits och känna att hon var lugn men så blev det inte, men man har dåliga dagar, så är det bara! 
Men hon är min bästa i alla fall♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, paya var exakt likadan när jag red där ;) :/

Svar: asså jag fattar inte vad det var som var fel, asså vissa stunder tog hon bara bettet och jag vet inte vad! Så hon gick galoppera på lite men ah, bushästar! ^^
Amanda

2012-10-03 @ 09:18:43
URL: http://Amandaedstam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0