Dagens Ridpass, 24 September 2012 [Dusty♥]

Hej på er! Idag red jag ut med Cassandra, det var superkul! Vi red den vanliga vägen som jag kallar den och sedan red vi till travrakan, Dusty var på spänd-humör idag, hon ville inte riktigt som jag ville.. Stannade några gånger och var allmänt överallt kändes det som men när vi red på travrakan så kändes det bättre, gjorde lite skänkelvikningar och då blev vissa riktigt bra faktiskt! Sen när vi vände hem och skulle galoppera så jobbade jag henne först en liten sträcka, sen tänkte jag att hon skulle så galoppera fort oherregud vad pigg hon var! Så jag tänkte att det inte var så stor ide att försöka lugna henne lite. Gjorde lite tempoväxlingar i alla fall, det gick riktigt riktigt bra faktiskt, blev lite förvånad men hon lyssnade otroligt bra båda frammåt och bakåt, travade en länga sedan så hon skulle få komma ner i varv, sen skrittade vi hem igen, hon tyckte det var så roligt att få galoppera av sig, mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0