Du är som en nallebjörn - svårt att sova utan ♥

Idag så var det ju en liten träning för Erika, hon skulle träna på wittvång så då sa hon att hon kunde hjälpa mig lite nu när hon har varit som hon har varit!
Det gick skitbra! Vi gjorde mest galoppfattningar, eftersom det har varit problemet. Dom blev riktigt riktigt bra, vi övade på att 'dom bara skulle komma', jag ska inte göra så stor grej av det. Jag red verkligen idag och det måste jag göra varje steg, hon behöver min hjälp, för att orka. När jag saktat av från galopp så kändes hon lite ur form men  jag vet inte, måste rida ihop henne direkt så jag vet mer hur jag ska göra nu, Erika sa att hon var riktigt riktigt fin, kändes toppen! :D
Hon hoppade ingenting idag förresten, glömde säga det! min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vacker bild!! :-)

Svar: Tack så jättemycket :D
Amanda

2012-09-05 @ 15:14:23
URL: http://horseelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0