I'ts always a good time

Hej på er! Idag så började jag med att mocka, snackade med Cassandra samtidigt också! Sen hämtade jag in min fina ponny från hagen. Efter tävlingen igår så kylde jag ner benen med kyllera och då har jag lindor över det så det tog jag bort och sen gick jag och Cassandra en promenix :D Dusty stannade hela tiden och kollade runt, busen! När vi var i tillbaks i stallet sen så borstade jag av henne en stund, det var supermysigt verkligen. Masserade henne lite också. En mysdag helt enkelt ♥

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, vilken söt bild, och supergullig ponny! :)

Svar: Åå, tack så jättejättemycket! :D
Amanda

2012-09-17 @ 13:31:53
URL: http://karamellpuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0