RESULTAT - ÖREBRO RYTTARTEAM - LB:1 RT & LB:1, LITTLE DUSTY WIND ♥

Ja, idag var det ju tävling somsagt, det har gått både bra och dåligt kan man säga!
Framridning LB:1 ryttartest: Hon var fin! Ibland blev hon springig och tappade takten helt men ibland var hon sjukt fin verkligen, ja, det kändes helt okej i alla fall! När jag red inne i collectingring så var hon verkligen grymt fin! Man fick inte rida in på banan utan man fick rida in direkt vilket inte var sådär jättebra. På den banan är hon så spänd men jag gjorde så gott jag kunde!
LB:1 Banan: Inridningen blev bra, eller ja, till halten i alla fall, då var hon lika fin som i collektingring. Sen snubblade hon precis framför domaren, sen red jag slarviga vägar, hon hoppde in i galoppen taktade och nä, det kändes inte alls bra :/ Emellanåt var hon fin! Resultatet blev 63.00 % och det blev faktiskt en VINST i alla fall :D bästa ponnyn ♥ 

Framridning LB:1:
Hon kändes lite bättre nu! Red mest delar ur LB:1an, hon kändes fin! Vet inte vad jag ska skriva haha! Men hon var finfin ^^
LB:1 Banan:
Hon kändes mycket bättre nu, travarbetet var faktiskt ganska bra, mellantraven vart riktigt bra! Fick en 8:tta på den :D Men det var galoppen som strulade igen, hon var jättespänd  i vänstergaloppen och öppen i formen, i andra galoppen så började hon strula redan på kortsidan där det ska vara trav hon hoppade en gång men då var jag bestämd och då gick det bra, då blev galoppfattningen bra! Sen blev det lite som det blev men galoppen, det drog ner väldigt mycket, fick några 5:or någon 2:a och någon 4:a, så det drog ner mycket.. Men vi fick 60.345 %, är nöjd ändå! :D 

busponny ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Ni är ju alltid snyggast iallafall :D♥

Svar: Åå, tack lisa! :D Detsamma! :D <3
Amanda

2012-09-01 @ 21:22:22
URL: http://jonssonlisaa.devote.se
Postat av: Maja

Grattis! Bra jobbat!!

Svar: Tack å tack :D
Amanda

2012-09-01 @ 22:17:43
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

GRATTIS BÄSTA AMANDA! :D<3<3<3

Svar: TACK BÄSTA ERIKA! :D <3<3<3
Amanda

2012-09-05 @ 21:52:49
URL: http://bedressage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0