RESULTAT - RYTTARKAMRATERNA KUMLA - LC:2 & LB:1, LITTLE DUSTY WIND ♥

Den här dagen har varit helt galet bra, Dusty ÄR världens bästa ponny, så är det bara! 
LC:2 - Framridning: Hon var superfin på framridningen, väldigt avslappnad och lyssnade på mig. I skritten så gjorde jag halter, skänkelvikningar och lite sånna saker, samma sak i traven. Hon kändes riktigt fin! Överställde henne ibland och flyttade baken, hon lyssnade riktigt bra. 
LC:2 Banan: Den känslan som jag hade i den här ritten, den var obeskrivlig! Hon kändes så otroligt fin stundtals! Hon var avslappnad och lyssnade på mig, så då kan jag koncentrera mig på att göra vägarna bättre, t.ex. Så det fick jag faktiskt en 8:a på! I alla fall så var det inte några större missar, tills vi kommer till galoppen, då innan travöknningen så trodde hon att hon skulle fatta galopp, det är som i LA:1an så då trodde hon det :/ Men det gjorde ingenting, fortsatte bara, travökningen blev lite trög men annars sjuuukt nöjd! Vart helt chockad när jag hörde resultatet, 71,786%!!!! Började nästan grina.. Fick dessutom en 9:a på halten!

LB:1 framridning: Hon var lika fin nu som hon var på framridningen till LC:n något mer taggad men ändå lite segare, något mellanläge där ^^ Men hon var fin!
LB:1 banan: Hon kändes lite seg och lite trött men hon kämpade på bra, hon saktade av lite tidigt efter galoppökningarna men men! Jag är nöjd och det är det viktigaste :D Vi fick ihop 66.207% som gav oss en tredje placering! :D 
 
 

Jag älskar dig, min älskade ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Grattis snyggingar, detta förtjänade ni!:D♥

Svar: Tack å tack :D <3
Amanda

2012-09-09 @ 21:34:10
URL: http://jonssonlisaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0