Rykten går att Valegro är såld till arabisk kunglighet

Nejnejnej och ännu ett nej! Charlotte och Valegro passar ju så bra ihop, dom är ju mina nya favoriter, dom passar som handen i handsken verkligen, om det är sant så tycker jag det är ganska synd faktiskt..
Ryktena placerar OS-dressyrguldhästen Valegro hos en arabisk kunglighet för £20 miljoner, motsvarande drygt 100 miljoner kronor.
- Det är väldigt ledsamt eftersom valegro är min allra bästa vän, säger nuvarande ryttaren Charlotte Dujardin.

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Det får inte vara sant... :(

Svar: Om det är det så vill jag inte tro på det :(
Amanda

2012-09-14 @ 13:30:45
URL: http://linnforsstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0