SLUTA BLOGGA?

Jag har funderat rätt länge på att sluta blogga, inte sluta helt men inte uppdatera så mycket som jag gör nu, egentligen så har jag inte tid. Jag sitter och är lite stresad hela tiden för att jag inte har bloggat, jag vill inte att det ska vara så :/ Så jag har funderat på att bara skriva om dagens ridpass, tävling/träning, veckoplanering och lite nyheter men inte 5-6 inlägg per dag, jag har annat jag vill göra också faktiskt, fixa mer med Dusty! Så om ni undrar varför det kommer bli mindre uppdatering så är det därför :) Hoppas ni hänger kvar ändå, får jättemånga kommentarer om att ni gillar min blogg, blir så glad! Stanna kvar!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kommer klart att stanna ! Hoppas bara att du inte slutar helt för gillar din blogg. Känner samma som du , att man inte har tid men man typ måste. Jag försöker typ göra 4 inlägg per dag. Och då är typ 2 tidsinställda som jag gör på helgen eller när jag har tid annars ;)

Svar: puuh, vilken tur! :D jag kommer inte sluta :D
Amanda

2012-09-02 @ 16:02:26
URL: http://poonnytjeejerna.blogg.se
Postat av: Anonym

Inte sluta helt bara , snälla !? Blogga så mycket du har tid och lust till :)

Svar: Självklart gör jag det! :D
Amanda

2012-09-02 @ 18:07:22
Postat av: Ebba

Jag kommer absolut inte att sluta läsa din blogg, den äger!
Så länge du inte slutar helt så är jag glad :D

Svar: åå vad bra att du stannar! :D
Amanda

2012-09-02 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0