we don't even have to try, it's always a good time

Tjenare! Idag så red jag på banan först. Skrittade fram som vanligt först, sen börjde jag jobba henne. Överställde henne lite, gjorde halter, skänkelvikningar och lite sånna saker, hon kändes superfin! Travade igång henne sedan i lite lägre form, ställde igenom henne ordentligt, då blir hon riktigt fin! Flyttade lite på baken också, funkade super. Gjorde lite travökningar, skänkelvikningar och halter, efter en stund så släppte hon till och jobbade superfint! Det stog hinder på banan så kunde inte rida igenom programmet, tyvärr.
 
Men jag försökte rida travarbetet i alla fall, det gick faktiskt bra! Halterna som jag gjorde i slutet blev verkligen bra, så det var roligt :D Fattade galopp sedan, försiktigt ;) Närå! Men hon var riktigt riktigt fin i galoppen, i båda varven! Sen red jag ut en sväng till travrakan, Pernilla hängde med också så fick sällskap! Hon fick galoppera av sig lite så hon inte är som en tickande bomb imorrn, hon skötte sig super! Bästa ponnyn ♥

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va roligt att läsa! "Min" ponny gick oxå jättebra idag :-)

2012-09-09 @ 08:56:28
URL: http://horseelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0