STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW

I söndags var ju jag i globen, Stockholm horse show!Det var såå himla roligt alltså, alla härliga klubbkamrater var med och det är bara så roligt! Och min underbara mamma som jag bara skrattar med! Tyvärr var det inte så många hopp-ekipage iår vilket jag tyckte var synd! Men annars var det kanoners! Dressyren var bäst, såklart! Sen blev det ju lite shopping också så jag slänger upp det här! Det var lite önskemål att det skulle komma upp så självklart, här kommer det!
Det jag är nöjdast över är kavajen, bootsen och det vita schabraket!
♥ Ett formiga schabrak som det var kanonpris på! Ska vara bra för ryggen. 
 ♥ Ett par ridstrumpor från Spooks 
♥ Boots från BR
♥ Kavaj ifrån Animo
♥ Schabrak från Mias 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0