WHEN I LOOK AT YOU, I'M HOME

Hallå där på er!
Hoppas läget med er är bra! Med mig är det toppen! Idag var det Lucia i skolan också, min friendo var Lucia, så kul! Sen tog jag en promenix hem och sedan kom mamma hem och så åkte vi till stallet + att min lillebror hängde med också faktiskt! Inne stog Dusty och väntade på oss, våran bästa prinsessa! Jag började med att mocka åt Linus medan mamma och lillebrorsan + Leja packade hö. Dusty är för go, när vi kommer står hon och käkar massa hö, sen när jag ställer mig och mockar står hon och kollar på en som om hon vill ut och bli ompysslad, man blir så varm i hjärtat då! När jag var klar med mockningen ställde jag upp Dusty på gången. Jag borsta, masserade, kliade och gjorde allt sånt vilket var väldigt uppskattat av Dusty, hon stog och njöt! Hon älskar att bli kliad på bogen/manken, hon ser för rolig ut eftersom hon står med läppen, sträcker ut halsen och grejar, så go! Sen direkt när hon kommer in i boxen rullar hon sig nyborstad och fin, men äsch! Jag borstar mer imorgon ;) Dessutom ska hon få gå ut också, hon fick ju stå inne idag eftersom hon blev behandlad men benet såg bra ut och huden var inte irriterad efter den korta klippningen, nu ska hon vila några dagar sen är vi igång med promenader igen! Nu ska jag sätta min ner och skriva ett långt inlägg om vad som egentligen har hänt Dusty, det kommer upp senare imorgon! Håll koll! Kramisar på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0