GOD NATT

Tjenare mors på er! 
Idag har det varit en grym dag, jag vaknade upp hos bästa Cajsa efter en supermysig övernattning hemma hos henne, såå kul! Sen kom mamma och hämta mig och då drog vi till stallet, idag kom hovis också, Dusty skötte sig som en prinsessa, så duktig! Sen bestämde vi oss för att ta en liten  promenix på ca 15 min så det gjorde vi inne i ridhuset, de 2 senaste dagarna har hon varit lite dum, hon har inte velat gå in i stallet mm, hon backar och småstegrar sig lite vilket inte är acceptabelt! Och idag när vi skulle gå in i ridhuset så började hon backa lite så men men mamma var jättesnabb med att putta på henne samtidigt som vi smaka och blev lite arga på henne, sen inne i ridhuset skötte hon sig prima verkligen! Hon lyssnar såå bra! Men jag tror att hon vill jobba och få tänka nu asså. Jag tror hon är lite uttråkad :/ så jag började att göra mycket halter och så gjorde jag, jag vet inte riktigt om man kan kalla det övergångar men ungefär, det gjorde jag i alla fall men bara i skritten. Alltså att jag ökade och minskade skritten, när jag gick snabbare så skulle hon det osv, det funkade suuuperbra! Det var längesen vi gjorde det så det var kul! Men hon får ju tänka lite i alla fall! Hon skötte sig suuuperbra!! och när jag kom hem så hade min fina kusin kommit, så kul! Så vi har till till ringat hela eftermiddagen på marieberg med bästa mamma! Och nu ikväll har vi haft spakväll, såå mysigt! Ha det gött!
Bästa tjejen idag <3




Kommentarer
Postat av: Melina Jäderblom

Åååh herregud så snyggt stall!

Svar: Kan inget annat än att hålla med! Så mysigt! :D
Amanda

2013-11-01 @ 12:32:56
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

gillar mer när du bloggar själv! :D fin dusty är! <3

Svar: Ååå tack så jättemycket!! :D <3
Amanda

2013-11-01 @ 13:05:23
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0