EN LITEN OMSTART

Hej på er!
Jag och mina bästavän Cajsa har bestämt oss för att starta om på nytt lite på våra egna bloggar. Vi kände att vi inte hade så mycket tid över att blogga och då kände jag mig jättedum mot Cajsa eftersom jag aldrig skrev någonting så det är anledningen till att vi ska blogga lite varförsig nu en stund framöver! + att det var en lite läskig sak i skolan, men om en stund så kommer vi självklart börja blogga igen! Så om jag inte skulle blogga på några dagar här så känner jag mig inte så dum liksom, jag tror ni förstår! haha! 
Jag tror de flesta vet lite om mig om ni har läst bloggen innan, men jag heter ju Amanda då och har fyllt 15 år och är ägare till min underbara ponny Little Dusty Wind, Dusty ♥ Dusty är ett Connemara sto och hon är född 2001 alltså är hon 12 år. Just nu så är Dusty skadad, Ni kan läsa hela olägget om vad som har hänt HÄRVi håller verkligen tummarna att hon blir bättre! (Vi tog bort suturerna idag (stygnen) och såret var helt torrt, ingen feber och helt ohalt, sååå skönt! Håll tummarna!) Hoppas att ni kommer stanna här!
Jag ska uppdatera så mycket jag kan, tror det kommer komma upp en hel del mobilbloggar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0