BELIEVE YOU CAN AND YOU´RE HALF WAY THERE

 
Tjabba tjena! Hoppas läget med er är gött och att ni har påsklooov! Så himla skönt alltså, leedig! Jag fick faktiskt påsklov redan igår så jag invigde det på bästa sätt genom att ta en låång sovmorgon idag och en god frukost! Sen åkte mamma, jag och min lillebror till marieberg för en gòfika och sen skjutsade mamma ut mig till stallet! Jag mockade, packade hö och allt sånt! Sen gick jag in till Maria och käkade godaste pannkakorna som hon höll på att göra + lite godis, supersmarrigt! Sen gick vi ut i stallet för att göra rida! Dusty är verkligen för goo, när jag går emot hagen och ropar på henne så kollar hon upp supersnabbt och galopperar i en hejdundrande fart till ingången, hjärtat! Det är verkligen så fruktansvärt kul att rida Dusty, hon älskar det verkligen! Idag försökte jag samla upp traven lite mer så hon börjar jobba ibak och hjälp, sen när jag saktade av till skritt kändes det som hon gick och bajsade hela tiden för hon hade jobbat med ryggen, såå kul! Blir så glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0