MAGIC

Hallå på er!
Idag har det varit en utomordentligt grym dag alltså! Den började kvart över sju, idag åkte vi nämligen in till ATG med Dusty igen! Bakbenet blir bara bättre och bättre för varje gång vi är inne, det är så fantastiskt underbart alltså! Det som var lite mindre bra är att hon har avlastat fram på samma sida, så det var en liten markering på det frambenet men, han sa det att det är ingen galla eller någonting sånt alls så han trodde att hon kanske hade gjort något i hagen eller liknande så vi gjorde ingenting med frambenet idag utan vi ska se om det försvinner. Vi ska in om två veckor igen! Men det är så himla skönt att bakbenet blir bättre, sååå himla kul! Dusty skötte sig verkligen hur bra som helst idag, såå duktig! Sen när jag kom tillbaka till stallet så släppte jag ut Dusty direkt, snabb som sjutton var hon att rulla sig haha, busen!
 
Jag fixade iordning allt i stallet, mocka, packa hö och allt sånt! Sen gick jag in till Maria, hade tänkt väcka henne så jag smög in och skulle skrämma livet ur henne men hon satt vaken och pratade i telefon, haha! Maria gör godaste pannkakorna, såå himelskt goda alltså så det satt vi och käkade på, gött! När vi var redo stack vi ut i stallet för att mocka lite till och sen började vi skura rent halva stallen, supertjusigt blev det! Sen gick vi vidare in i sadelkammaren där vi bytte plats och ställde iordning lite på våra saker i hyllorna! Kanonbra blev det! Dusty blev tömkörd idag också, hon var riktigt fin idag faktiskt! Lite spänd i början men slappnade av och jobbade på väldigt bra tycker jag! Vi travade serpentiner faktiskt, superkul! Efteråt fortsatte Maria och jag med städningen, såå himla bra dag idag verkligen! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att det bara blir bättre!! Håller tummarna att ni är på tävlingsbanorna snart igen! :)

Svar: Jaa! Det är såå himla skönt! Vi håller alla tummar! tack så himla mycket Maja! :D
Amanda

2014-04-22 @ 22:09:31
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0