TONIGHT, BEST YOU EVER HAD

Tjenare! Hoppas läget är bra med er! 
Med mig är det prima! Vädret är ju såå himla underbart just nu! Dusty har stått utan täcke på dagarna, så himla gött! Jag red henne igår med Maria, Dusty skötte sig hur bra som helst! Hon sköter sig verkligen så himla och hon tycker det är så himla kul, öronen är spikade framåt hela tiden! Hon är för rolig alltså, vi skrittade ut en sväng och på vägen ligger det långa pinnar i en stor hög och dom tyckte Dusty såg jättegoda ut så hon tog tag i en pinne och drog ut den, haha! Hon blev lite förvirrad och kollade på den, sen släppte hon den. Höll verkligen på att skratta ihjäl mig! Sen när vi skulle vända hem igen så ville hon inte vända hem nästan, hon ville gå mer!  På banan jobbade jag henne i både skritt och trav, i början var hon lite hängig i munnen men sen kände man hur hon började lyfta ryggen och blev så mycket lättare i fronten! Duktiga tjejen! Igår gick vi en promenix med Maria igen runt brevlådan, såå himla mysigt!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0