NYSHOPPAT PÅ HÖÖKS

Igår svängde pappa och jag förbi Hööks innan han släppte av mig vid stallet, vi fick höra att Hööks reade ut deras Spooks pikéer och huvtröjor, jag har kollat jättelänge på pikéera för jag tycker om dom så mycket men priset har varit lite saftigt men nu när det var halva priset så köpte vi en tröja till mig och en till mamma, så vi kommer matcha så snyggt i båda färgerna! Sen köpte jag två svampar också som går åt. Det roliga var att mamma vart så sugen att åka och kolla på Hööks så vi åkte dit på kvällen igen sen, haha. Då hängde ett par lila benlindor med hem, jag tyckte om färgen så mycket så nu måste jag hitta ett matchande schabrak till lindorna, kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0