PARADISE

Hallåå! Denna dag har gått i ett, har hunnit med massor idag!
Dagen började på bästa sätt hos min prinsessa i stallet! Idag stog tömkörning på schemat så det gjorde vi, men innan så var det mycket klia och borsta, såå mysigt! Det gick bra när jag tömkörde! Jag är nöjd. Vi tömkörde inte så länge men det vi tränade på var lite halter mm. Hon lyssnade väldigt bra! Sen är jag lite dålig på att ha henne rak på yttertömmen om man säger, så hon flyter ut mot väggen, jag vill gärna ha henne innanför spåret så det får jag träna vidare på och timea in lite bättre! 
 
Sen var det snabbt hem för då skulle vi åka och bowla hela familjen, det var supermysigt! När vi var klara så åkte vi till stan och fikade också + att vi gick och kollade i några affärer. Supermysigt, jag drack en jättegod hallonsmoothie. Nu ikväll har jag varit med mina kära vänner, vi lagade tacos och hade det allmänt mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0