IT'S ONLY YOU

Heej på er! Hoppas allt är bra med er! Hoppas att ni har haft en härlig jul, jag har haft det så mysigt med min släkt. Dom gör mig så glad verkligen! Toppen över i:et var att två dagar innan julafton så står mamma och jag i köket och gör Rocky road och då plingar det på dörren, utanför står min soulmate som har varit utomlands i 3 månader, snacka om överraskning alltså, åå! Så lycklig alltså! Det roliga var att ingen visste om att hon skulle komma hem, hon har höll det hemligt hela vägen hem, sååå kul verkligen! Vi hade det hur mysigt som helst på julafton och juldagen, jag är jättenöjd med mina julklappar, jag önskade mig inte något speciellt, jag är jättetacksam! Mina ”julklappar” köper jag i USA sen när vi åker dit nästa år!

 

På juldagen stannade min fina kusin kvar, vi mös och hade det så kul! Vi åt massa onyttigt godis, badade och skrattade! På annandagen åkte vi en sväng till mellandagsrean, jag hittade inte så mycket faktiskt det var synd! Men jag hittade en jacka som jag är väldigt nöjd med! Dusty har fått tagit det lite lugnt den här veckan men samtidigt så sa mamma och jag det att hon har fått väldigt intensivt sen vi satte igång henne så det var skönt för henne! Åå, hon var så fruktansvärt fin på träningen för Lollo, shit! Vi red skänkelvikningar, öppnar, förvända galopper mm, hon var så grymt grymt fin alltså! Bästaste Dusty! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0