ALL OF ME

Hallå på er!
Hoppas eran dag har varit bra! Min har varit riktigt bra faktiskt!
Allt jobb man lägger ner lönar sig, gött alltså! Idag var det tömkörning som stog på schemat för Dusty, hon var suuperpigg när jag skulle hämta henne, när jag gick utanför dörren travade hon runt ett varv i hagen, gosisen! När jag tog in henne spolade jag av hovarna och sedan borstade jag henne! Hon fäller något kopiöst just nu alltså, all päls ramlar av sakta men säkert, skönt för henne! Nu är det vår! Sen var det på med lindor och back on track ryggvärmaren och sedan ut i ridhuset där Erika väntade! Idag fick jag börja tömköra direkt! Och ungefär efter halva träningen gick itne Erika brevid Dusty ifram!! (När vi har tömkört har jag alltid gått ifram vid Dusty för att hon ska vänja sig vid tömmarna och allt sånt) Det var såå kul, men sjuky svårt är det alltså, men nyttigt! Vissa stunder släppte hon riktigt fint och sänkte sig i formen, men jag höll på att fibbla ganska mycket med tömmarna så jag tror Dusty blev lite förvirrad haha, hon höll på att gå ut i öppningen på ridhuset en gång, ooups, haha! Vad jag skratta åt henne, hon är ju så go och rolig! Imorgon hoppar jag upp på Alpen och rider och Dusty får en skön promenad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0