DAGEN

Hallå på er!
Idag åkte jag och pappa ut till stallet och när vi kom stog Dusty inne och väntade på oss, gosisen!
Blev överöst med pussar, såå go! Jag tog ut henne direkt och började borsta henne lite. Maria frågade om jag ville gå med henne inne i ridhuset medan hon red lite och självklart sa jag, så jag gick där idag i 20 minuter ungefär. Dusty sköte sig finemang verkligen, men hon är ju för go alltså, hon stannade och skulle klia sig på bakbenet men täcket var ivägen så då försöker hon få mig att förstå att jag ska ta bort täcket + att jag hjälpte henne att klia, jag håller på att skratta ihjäl mig för jag tycker hon är så söt, hahaha! Sen när vi gick i höger varv börjar hon klia sin mule mot min axel, sååå go! Blir alldeles glad inombords alltså, det är jättemånga som har sagt att hon går mycket bättre nu och hon gör verkligen det, förut gick hon lite bredbent men det gör hon itne nu samt att hon inte vinklar ut hoven, såå vi håller tummarna verkligen verkligen! Och dessutom så ska vi in på tisdag till ATG, håll alla tummarna ni kan alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0