INGEN LYCKLIGARE ÄN JAG

Heeej på er! Idag var vi inne till ATG med Dusty och jag vet inte vad jag ska säga, jag är så lycklig! Det går framåt för varje gång vi är inne med henne och idag var en STOOOR förbättring verkligen, gaaah, ingen lyckligare än jag säger jag bara!!
När jag sprang med henne på gången så hörde man att det var mycket bättre, sen gick vi ut och longerade henne och där ser man mer men ändå så har det förbättrats med 1 grad! Och han sa det att hon tar i mycket ibak och jobbar + att frambenen såg jättefina ut så det var superkul! Men vi kämpar på så att hältan försvinner helt på volten! 
 
Sen gick vi in igen för att böja benet och då log alla verkligen, man hörde det där ljudet igen av att hon är jämn om man säger, det var en himla stor förbättring verkligen, jag log medan jag sprang haha! Anders och mamma stod i andra änden och log, såå glada var vi! Det var en stooor förbättring verkligen! Sen gick vi och tog röntgenbilder på benet och det såg jättebra ut där också, det var endast 1 mm pålagring och nu när det har tagit så lång tid så är det positivt att det inte är något mer!! SÅ JAG FÅR BÖRJA RIDA IGÅNG HENNE NU!!!

Jag tror inte någon kan förstå min lycka och jag kan inte skriva ner känslan med ord alltså, jag har inte suttit på Dustys rygg på 180 dagar, det är 6 månader, ett halvår, det är helt galet. Och så ska jag få göra det imorgon, det är ren lycka, jag sitter här och grinar för att jag är så lycklig alltså!
 
Dusty skötte sig så bra inne på ATG hon var så nöjd när vi lastade av henne, hon gick runt och kollade och hon lös verkligen, hon tycker det är så kul att åka iväg! 
Hon är ju för rolig verkligen när jag skulle spring med henne, när vi ska vända så ställer hon sig och kliar istället, jag höll på att skratta ihjäl mig, hon är såå go verkligen och jag är så glad över att hon är hon verkligen för hon förgyller mina dagar, nu har jag fått tillbaka motivationen, innan var den på noll. Håll alla tummar att det fortsätter såhär!! 
Finaste prinsessan igår ♥
Dusty hade lite uppvisning för mig och Maria, busen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0