SAY GOODBYE TO YOU'RE BROKEN HEART

Hej på er! Vi kom hem ifrån min morfar idag efter en natt hemma hos honom, så kul att träffa honom! Hjälpte honom lite med att städa hemma, han blir så glad! Vi kom hem till lunch och då skjutsade mamma ut mig till stallet, jag red Alpen idag! Tränade honom för Lollo som jag tycker är jättebra verkligen, så lugn och har jättebra övningar och tips! Jag är lite mindre nöjd med min ridning idag, kändes som jag var ostadig och lite fladdrig i sitsen men ibland släppte han till jättefint och då, då är han fiiin!! Så jag är nöjd! Sen gick jag en 20 minuters promenad inne i ridhuset med Dusty, hon sköter sig sååå himla bra! Idag gick hon med mulen i ryggen på mig, den ponnyn gör mig så glad alltså ♥ Sen gick vi in igen, gosisen! 
Ikväll gråter jag med ett leénde på läpparna, är så lycklig att ha Dusty i min närhet ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0