YOU´RE MY KIND OF PERFECT

Hallå där på er!
Hoppas läget med er är gött! Idag tömkörde vi Dusty för Erikaoch jag måste säga att det gick jättejättebra! Hon skötte sig kanon! Hon tycker verkligen att det är såå kul, hon går och taktar i början för hon tycker det är så kul, man blir ju alldeles varm i hjärtat alltså, ååh ♥ Dusty skötte sig somsagt hur bra som helst, jag fick även köra lite och det funkade riktigt bra faktiskt, även fast det är sjukt mycket att hålla reda på så är det hur kul som helst! Precis när jag skulle börja tömköra kom det in en 3årig hingst som var halvt galen men hon skötte sig trots det galant, är såå nöjd med min prinsessa idag! 
När vi tömkörde för några veckor sedan ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0