TÄVLINGS OUTFIT 2014

Jag sitter här bakom datorskärmen och funderar på hur min tävlingsoutfit i framtiden ska se ut, men guld och marinblått ska det bli! Den marinblåa kavajen med beiga/guldiga detaljer, scabrak med marinblå och guldig kant, guldigt pannband och en ny plastrong som jag fick i julklapp! Den plastrongen jag redan har skulle tyvärr inte passa till den här outfiten så den här passar nog kanon! Plastrongen finns på EquiDesign som förövrig har massor med fina och framförallt billiga plastronger, kanon sida!  Såhär får ni kanske se mig och Dusty nästa år! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Gud vad snyggt! :D Kommer passa er suuuperbra!

Svar: Tack så jättejättemycket! :D Åå vad du är go!!
Amanda

2014-01-05 @ 18:28:47
URL: http://juliahanzzon.blogg.se
Postat av: Maja

Hur snyggt som helst!! :D

Sv: Åå, taack och detsamma! :)

Svar: Åå tack så jättejättemycket! :D
Amanda

2014-01-05 @ 22:39:02
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0