THALKING ABOUT ME BEHIND MY BACK? THAT MEANS MY LIFE IS OBVIOUSLY MORE INTRESTING THAN YOURS.

Hej på er!
Idag när jag och mamma kom till stallet stod Dusty inne och käkade gott med hö, hon blev såå himla glad när vi kom, det lös om hela henne! Öronen framåt och massa pussar! Mamma och jag började att packa hö sedan tog jag ut Dusty för att mysa, borsta, klia och byta täcken mm. Såå himla go var hon idag, bästaste Dusty! Och vi var ju på ATG i fredags, kom på att jag inte har skrivit om det! Och hon är ännu lite bättre! Så det går sakta men säkert framåt! Såå skönt! Tyvärr är det inte så att jag får börja rida än men vi får tömköra och lite sånt så hon får nya saker att tänka på, ska bli så himla kul! Jag kanske hade fått kunna rida om vi hade röntgat benet och sett hur det såg ut i dagsläget men våra försäkringspengar är slut nu efter alla besök och operationer men vi får nya i februari så vi åker och kollar henne igen! Men det var jätteskönt att hon var bättre, min prinsessa! Nu får hon dessutom gå i en störra hage, såå kul!
Mamma och jag fick 2 paket fyllda med roliga saker i fredags! Ett var ifrån Hööks där vi har fyndat lite på rean, ett par benlindor och ett ländtäcke. Lindorna kostade endast 50 :-! I det andra paketet låg det ett linne och en tröja ifrån odd molly! Min snällaste mamma som har beställt allt det här och jag har knappt vetat någonting, blir så glad! Tack bästa mamma ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0