TITTA FRAMÅT, INTE BAKÅT, FÖR DÅ TRILLAR MAN

Hallå på er! Dagen idag har varit rätt slapp faktiskt.Mamma, pappa och jag åkte iväg en bit för att plocka jordgubbar idag och vi kollade så allt var öppet på deras Facebook osv, men det visade sig vara stängt så vi åkte och åt glass istället, inte helt fel det heller! Sen åkte vi hemåt igen, käka lite lunch och sedan drog vi och för att sola och bada. Vi sparade det bästa till sist, åka till Dusty ♥ Vi gick en promenad med henne idag, hon har skött sig så bra nu alla dagar som jag har ridit så hon förtjänade det! Sen gick vi in i stallet för att smörja henne lite under magen där flugorna gärna biter henne men det är nästan ingenting nu, så skönt! Imorgon ska hon få vila men en rejäl ompyssling med kliande, massage och borstning! Min granne Frida hänger också med, superkul! 
Dusty och jag 2011, såå längesen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0