PROM 2014

Hallå på er! Hoppas läget med er är bra! 
Läget med mig är bara bra, ridpassen med Dusty får bara framåt hela tiden, såå himla himla kul! Nu börjar jag rida lite längre osv, såå himla kul!
Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det här, jag slutar nian på torsdag. Jag har gått klart hela grundskolan, jag ska lämna skolan som jag var gått på i nästan 10 år, så himla konstigt är det! Börja på en ny skola och allt, kommer sakna alla så mycket, åå..
I och med att jag slutar nian så hadevi bal igår, det var verkligen såå himla kul, alla var så fina och det var bara så kul, haha! Vi åt god mat, lyssnade när lärarna pratade om varje klass, umgicks, slog massa myggor, dansade och hade så kul! Sen när jag kom hem så hade jag så fruktansvärt ont i mina ben efter att ha gått i klackar en hel kväll, det kändes, haha!  Jag kommer sakna det här, mina finaste vänner 



Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Okej! Tänk på att sadelgjorden ska vara lite kortare eftersom den är elastisk. :)

2014-06-13 @ 23:10:00
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Märtha

Vilken skola och inriktning har du valt? :)

Svar: Jag har valt sam idrott på Virginska! :)
Amanda

2014-06-15 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0