MY HEADS UNDER WATHER, BUT I'M BREATHING FINE

Heej på er!
Veckan i har gått väldigt fort, har två väldigt stora inlämningar som ska vara klara
till måndag respektive tisdag och jag sitter och meckar med dom en hel del även fast lärarna tjatar på mig att ha lite fritid också, äsch säger jag, den har jag i stallet! Pappa och jag åkte ut till stallet idag och jag tog en promenix med min prinsessa idag! Det var hoppträning i stallet och närmare 12 ekipage vid ridhuset = mycket transporter men Dusty stog som ett ljus i hagen och kollade runt lite medan några andra hästar hade lattjolajban i hagen och hundar skällde men Dusty gjorde inte en ett dugg, snacka om skönt alltså! I sånna lägen är hon bra cool alltså! Sen gick vi in stallet där vi hade lite pusskalas, god och borstning! Sen fick hon gå in och käka massa go mat! Nu har jag återigen fått lite gjort till uppsatsen jag ska skriva! #aldrigvila känner jag här,haha! Och i helgen är det två-dagarsträning för Charles Jonsson som jag tränade för förra året med Dusty, men eftersom Dusty inte är igång så tar jag istället Alpen den här gången, kanonkul! Här är Dusty och jag när vi red för honom förra året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0