SHE LOOKS SO PERFECT

Hallå på er!
Hoppas läger med er är grymt! Nu ikväll fick jag något sånt här pigghetsryck och vart jättepigg och hyper, smsade med Maria förut, hon måste nog tro att jag är knäpp, haha! goaste! Idag åkte mamma och jag ut till stallet och fixade en massa! Jag mockade riktigt ordentligt idag, mamma dammade Dustys box och jag gjorde rent hennes galler och krubban, blev superbra! Sen hämtade jag mitt hjärta som stog och sov ute i hagen. Vi hade tänkt lägga ut lite bommar i ridhuset men hon var så himla cool så vi gick på ridbanan i blåsten och solen, hon var så galet nöjd! Hon lös! Sen gick vi in i stallet och borstade lite och där blev hon tyvärr stissig eftersom hon såg något som rörde sig i trädet i ögonvrån men sen lugnade hon sig igen och hon smakade sitt nya godis från PS of sweden också, mycket omtyckt var det! Gött! Nu ikväll har jag suttit och gjort No, började vid 4 kanske men det var inte förens ca tre timmar efter som jag fick så mycket nerskrivet haha, men jag är på G! Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni har haft en bra söndag allihopa, kram! 
Hjärtat idag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0