TRUMPETS

Hallå där! Hoppas läget med er är kanon, min dag har varit väldigt bra faktiskt!Har varit så hemskt trött de senaste veckorna, så blir det ju med mycket jobb och lite sömn men idag är jag hyfsat ledig faktiskt, haha. Har gjort lite NO och matte, ska alldeles strax hoppa in i duschen! Åå, idag har jag ridit Dusty, lycka!! Hon kändes riktigt fin idag, inte riktigt framme till bettet i början men det blåste en hel del så jag skyller lite på det och hon tyckte att det var så kul verkligen, hon blev jättefin mot slutet där jag travade 3 varv åt varje håll, hon är så stadig och fin alltså, såå kul! Hon älskar det här verkligen, när det blåste till lite extra i ridhuset så började hon småtrava lite och man märke på henne att hon gjorde så för att hon var taggad, hon var inte över huvudtaget rädd, bara roligt tycker hon! Man blir såå himla glad då, sitter med ett stort smile hela tiden!! Så galet obeskrivlig känsla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0