SMALL BUMP

Heej på er! Hoppas er dag har varit bra!
Dagarna går så fort, veckorna bara springer förbi, det är liksom jul snart?! JUL! Alltså åå vad jag älskar julen, det är såå mysigt alltså! Åå! Idag skrittade jag ut en sväng tillsammans med Maria, därefter skulle jag trava en bit på en jättebra väg, ena hållet var hon jättefin och lyssnade jättebra! När jag vände sen vet jag inte vad som hände, hon blev jättepigg och började takta och greja, spänd som en fiolsträng, så jag gick in på banan och travade henne lite och hon var fortfarande väldigt spänd men det var bättre i alla fall, hon fjantar sig lite! Busiga tjejen! Nu ska jag kolla på hollywoodfruar innan jag går och lägger mig, pluggandet är klart för idag! 
min fina fina 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0