THIS IS HOW WE DO

Hallå!
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon efter en lång skolvecka med mycket att göra. Jag har varit på marieberg en kortis vid lunch där jag köpte en blomma och en kofta och en blus, supernöjd! Nu ikväll har jag ridit ett jättebra pass på Dusty, min prinsessa ♥ Idag hade jag planerat att vi skulle hoppa lite så jag tog fram några travbommar och två hinder. När jag red fram henne var hon jättefin och framme, lyssnade jättejättebra och allting rullade på jättebra! Bästaste Dusty ♥ I skritten ställde/böjde jag mycket på henne, superfin! I traven sedan red jag lite öppnor och skänkelvikningar längs väggen, suuperfin! I galoppen var hon också jättejättefin, rund och mjuk, jag rullade på hindrena några gånger och åå vad kul det var! Hon skötte sig såå bra, det var såå roligt tyckte vi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0