DET BRINNER I BRÖSTET

Heej på er! Hoppas läget är bra med er!
Denna vecka har varit fullproppad både i skolan och för mig och Dusty. Det är så skönt att kunna bock av några uppgifter och prov, gött! I tisdags red jag och Dusty en sååå himla bra träning för Helene! Det var bland en av våra bästa ridpass!! Hon var så galet fin verligen genom heeela träningen och jag är väldigt nöjd med min ridning, vi båda var aktiva genom hela träningen! Såå fin var hon, älskade hjärtat! I onsdags drog jag på mig en rejäl förkylning och öroninflammation, så typiskt! så tyvärr har jag varit lite låg och trött nu de senaste dagarna i och med inflammationen men det stoppade inte mig och Dusty från att träna både torsdag och fredag, också! Massa träning, men det är kul! I torsdags åkte vi iväg vilket Dusty tyckte var såå himla kul och hon skötte sig fantastiskt! Vi tränade för Emelie Nyreröd, superkul att prova någon ny! Tyvärr så var jag inte på topp i och med att jag var lite sjuk men vi kämpade på! I fredags red vi för Lollo också, jag var fortfarane inte helt på topp men vi red några riktigt fina förvända och bakdelsvändningar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0