HOME

Heej på er!
Jag är chockad att ni fortfarande läser fast jag inte skriver någonting här, men jag blir så glad verkligen! Nu är jag hemma också! Det är så skönt att vara hemma igen! Men vi har haft det oerhört bra verkligen, sol, bad, shopping, skratt och mycket mer! Vi har haft det kanon verkligen! Jag har saknat Dusty något otroligt mycket alltså och vår hund Leja, så det är skönt att komma hem till våra underbara djur! Det var så skönt att komma hem till mitt hjärta igen, nu ska vi rida igång lugnt och komma igång igen! Vi red ett joggingpass på ridbanan idag och hon kändes riktigt fin! Hon är så glad och gosig mitt hjärta, vi har investerat en mikro också så kan vi börja använda vetekudden igen, äntligen! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja Wallström

Finaste ni!! :D<3

Svar: Åååå! Tack så jättemycket Maja! Detsamma!! :D <3
Amanda

2015-04-19 @ 21:36:56
URL: http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0