FourFiveSeconds

Heej på er! Hoppas ni mår bra!
Jag slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten, egentligen ska jag sova nu men så sitter jag här istället, som vanligt nästan, haha. Dusty har gått jättebra nu, i fredags när vi red för Lollo var hon sååå fin! Jättefin galopp, förvänd galopp och galoppfattningar + jättefina skänkelvikningar, hon var så med och jag red verkligen! Sen i måndags så var hon lite tom i bogarna, hon bjuder inte helt framåt och det märktes ännu mer på träningen för Helene då hon tyckte jag var lite ivägen tror jag, hon tyckte det var jobbigt helt enkelt, red igenom henne igår också och det satt kvar lite, det som vi måste tänka är framåt hela tiden så hon inte backar utan hon ska bjuda, då blir det mycket bättre! Nu har jag precis gjort klart lite engelska så nu ska jag gå och borsta tänderna, vi ses och höres! 
 I fredags ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0