SHUT UP AND DANCE WITH ME

Hallå på er! Hoppas läget är bra med er!
Jag är på bättringsvägen efter min sjuka som ännu håller i sig men snart är jag på banorna igen! Efter att inte ha varit hos Dusty på 2 (!!!) dagar så var jag så himla glad att äntligen få träffa henne igen, mitt hjärta♥ Så igår joggade vi lite i ridhuset bara i alla gångarter barbacka, såå mysigt! Hon var så himla duktig! Idag red vi också i ridhuset, planen var att ta fram massa bommar och något litet hinder men det var dressyrkurs i ridhuset som jag helt hade missat så vi red ett dressyrpass med fokus på galoppen! Jag red jättemycket övergångar mellan skritt och galopp, hon var SÅÅ fin i galoppen! Vissa avsaktningar blev jättefina när hon inte dyker och jag är med och rider korrekt, men hon var sååå fin! Superduktig är hon, finaste prinsessan! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Krya på dig!! Ni är galet fina, så himla roligt att ni är igång igen!!

Svar: Åå, tack gulliga du!! Åå, gud vad glad jag blir Maja, tack så jättejättemycket!! Ååå, jag håller verkligen med, såå kul!!
Amanda

2015-02-18 @ 14:54:42
URL: http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0